Committed to change

Ostatni piłam ją u Jeffa, teraz f Fabryce Pizzy i lubię za węzełek zamiast aluminiowej zszywki przy torebce Bardziej chcę wracać tam, gdzie takie rzeczy zdają się liczyć

Poprzednio piłam ją u Jeffa, teraz w Fabryce Pizzy i lubię za węzełek zamiast aluminiowej zszywki przy torebce

Czwarta kwadra miesiąca, ostatnio rzadko go widuję. Za Encyklopedią staropolską:

Wyraz miesiąc, jako nazwa księżyca, był używanym dawniej przez cały naród zarówno. Od XVIII zaś wieku jest nazwą zachowywaną głównie przez lud, gdyż w języku książkowym i warstw wyższych zyskał sobie monopol księżyc. Tu nadmienić potrzeba, że wyraz miesiąc ma związek językowy z mierzeniem czasu, a księżyc z wyrazem ksiądz, który w mowie polskiej z doby Piastów znaczył to, co dziś monarcha, książę panujący. Takim monarchą, czyli księdzem na niebie, było słońce,a księżycem – miesiąc.
Zygmunt Gloger, Encyklopedia staropolska, 1900-1903DSC_0125DSC_01261. października, ten dzień wciąż ma dla mnie szczególny wydźwięk, choć nie rozpoczynam roku akademickiego, wspominam. Wykorzystałam dzisiejszą Księżycową działalność i udałam się do fryzjera. Szkoda było włosów, czego będąc młodszą W OGÓLE nie rozumiałam. Jednak jesienne kapryśne pogody, zimowe mrozy, czapki, szaliki się im nie przysłużą. Akcje przeprowadzkowe starczyły mi za wszelkie treningi siłowe i wytrzymałościowe. Marze o spaniu. Upolowałam płukankę octową w promocji. Wygrałam z pokusą czekoladki Ritter z marcepanem, było ciężko, i grzanek w Fabryce Pizzy. Polecam ich zupy, przecierowe, wielowymiarowe. Bazowy opis produktu „Pizza”: ciasto, sos pomidorowy, mozzarella. Que bello.28 września, dzień szósty; dziś wszędzie autem, szukam lokum, oglądam, wydzwaniam. Pozwalam zmęczeniu wybrzmieć, zapomniałam o planie ruchowym, ale pokonałam deserową pokusę kawowo-dodatkową, zostając przy zupie z soczewicy i innych pysznych roślinnych daniach. Apetyt zadziwiał mnie i otoczenie, tym bardziej, że księżycowa pora ma służyć teraz oczyszczaniu. Moje stawy jeszcze w małych opałach, dziś bez przysiadów i ćwiczeń ramion.

27 września; cardio mi umknęło w planie dnia, uważniejsze jedzenie już nie, grzanki z zaskoczenia do pysznej pomidorowej krem, po tym, jak sprawę śmietany omówiłam :) niezwykłe, jak stawy szybko reagują – utwierdzam się w przekonaniu, że na gluten. Jednak nadal poszukuję mieszkania. Księżyca ubywa, dąży do nowiu. Ciekawe dni przed nami. Piję melisę, zieloną z imbirem. Wspomaganie oczyszczania.

26. września, dzień czwarty; wykonałam plan z pomocą naglących okoliczności, niemal biegiem szłam oglądać mieszkanie do wynajęcia. Jest! :) Ćwiczenia ramion – tak, w końcu to czwartek. Przysiady – dzień parzysty, połóweczka, więc 13 i ani jednego więcej. Mimo dnia odpoczyku, poczułam mięśnie. Byłam u Jeffa po raz wtóry, bo w kuchni remont. Tym razem łosoś, brokuły, ryż. Zdrowiej. Był jeszcze kleks sosu, nazwa brzmiała bezpiecznie, ale ostrożność wzięła górę. Dałam radę :) Ostatnia kwadra Księżyca nastała, coraz mniej oświetlonej tarczy widać z Ziemi, niedługo dobry czas na podcinanie końcówek, planuję i ciekawa jestem, czy zauważę jakąś istotną korzyść. Miesiąc – ten to dopiero jest zobowiązany do zmiany…

EDIT: Skreśliłam przysiady. Miały miejce, a zrobiłam to dla zwrócenia uwagi. Spotkałam w styczniu 2014 człowieka z bardzo bolesnymi kolanami, wlaściwie kwalifikującymi się do operacji. Chondromalacja. Mówił, że po prostu uprawiał sport, biegał latami. Dwóch wybitnych ortopedów pytało go, dlaczego biegał!!! Skoro to potencjalnie tak szkodliwe, dlaczego zewsząd słyszymy o dobroczynności biegania? Wystarczą nieprawidłowe stosunki w stawie, jakaś wrodzona/nabyta nieprawidłowość, a mikrourazy zrobią swoje. Stan nieodwracalny na dzień dzisiejszy.

Zapraszam do wyrażenia swojej opinii. Podpis jest dowolny. E-mail, Signature, Website are optional. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Thank you for visiting my blog.

