Woda kokosowa

Kokos. Co za owoc! – mleko, wiórki, olej i woda. Woda kokosowa.

Poleciła mi ją znajoma siostry, mieszkająca w Rio de Janeiro, w związku z moją chorobą. Podzieliła się tym, przez co sama przeszła. Właściwie to wtedy się poznałyśmy. Dziś napisała, że była u przyjaciela, który prowadzi restaurację, powiedziała mu o mnie, a on zdecydował, że przekaże 72 puszki dużo taniej. Zamierza mi je przesłać. Oczywiście, pragnę zapłacić, ale niniejszym, chcę wyrazić wdzięczność ludziom z sercem na dłoni, pełnym bezinteresowności! Aniołom.

Tymczasem, ruszyłyśmy do okolicznego sklepu organicznego, niestety, import z pośrednikiem w tle i tutejsze marże nie dają optymistycznego rezultatu cenowego.

Co takiego kryje kartonik? Delikatny, klarowny płyn – z lekką słodyczą, posmakiem roślinnym – czy kokosowym? – jeśli – to bardzo, bardzo delikatnym.

Pozyskuje się go z młodych, zielonych kokosów. Producent podaje, że ma on wiele – i tu wylicza – właściwości dobroczynnych. Cóż, ja usłyszałam o nich z pierwszej ręki, dlatego postanowiłam spróbować. Bardzo szybko polubiłam ten dar natury.

One thought on “Woda kokosowa

  1. Pingback: Apetyczne zapasy | Le mois des mirabelles

Zapraszam do wyrażenia swojej opinii. Podpis jest dowolny. E-mail, Signature, Website are optional. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Thank you for visiting my blog.

